torsdag 26. september 2013

Naken dame ønsker finn en sexpartner

Søker sex kontakt i Norge

Ønsker meldinger fra menn/kvinner som er seriøse! Hvis du ikke er klar for å treffe noen fra nettet, skriv til meg når du er klar.... ;) Diskresjon er veldig viktig for meg både med tanke på jobbsamenheng og ellers.... Dette er jo ikke akuratt match.com heller :P* Flere nakne bilder på min sex treff profil: www.uforpliktendedating.com/members/1096113020/ 

Hei! :)

Eg er livlig! Smiler og ler mye og ofte :) Koser meg med å være singel (vært det nå i 1,5 år) og er ute etter å finne en eller flere faste som eg kan ha det morsomt med! Det er alt fra kino til sex ;) Syns det er veldig kjekt å treffe nye mennesker!
Mye av tiden min går til jobb og trening, men det er viktig med avbrekk og nyte livet :) Har en sexlyst som går på høygir 24/7!

Her inne søker eg spenning og skulle drømmemannen dukke opp så er eg klar ;) hehe...

Sexkontakter - knulle damer søker menn for sex


Kvinner som søker menn

Ellers så har eg noen "krav":
* Er kun intressert i meldinger fra etnisk norske, slik er det bare.
* Aldersbegrensningen min er der for en grunn.
* Er du for intens/maset på meldinger/chat så skremmer du meg vekk.
* Hvis eg ikke svarer mer - ta hintet.
Kanskje litt harsh på noe her, men har funnet ut det enkleste er klar tale fra starten av!

Jenter / Kvinner: Har innsett at eg tenner like mye på dere som på menn om ikke mer til tider ;) Har noen fantasier som eg håper å få utløp for ;) Har ikke så mye erfaring med dere, men eg er lærevillig ;) sex kontakt norge

1 kommentar:

  1. 36 år gammel mann, bor i Bergen å er klar for uforpliktende sex med damer i Bergen

    SvarSlett