tirsdag 3. september 2013

Jeg vil knulle med dominant mann

Knulle kåt dame søker menn

Sitter og dingler barfot på gjerdet. Myser mot solen, som fremdeles varmer litt. Hører biene summe langs hekken av halvvisne prestegårdsroser mens jeg klør på et myggstikk.
Sensommer... Min flere erotiske bilder på sex treff side ... www.uforpliktendedating.com/members/1096113020/


Min aller første profiltekst for en del år tilbake lød:

Sjarmerende
Smilende
Sensuell
Sjenert
Sårbar
Sterk
Sub...

...den er fremdeles like gjeldene.

Kan du kjenne duften av nyslått gress?. Regn som fordamper fra asfalten en varm sommerdag eller ramsalt hav? Den søte, rene duften av høyfjell - når morgendisen gir tapt for en høstlig sol?
Dufter som leker med luktesansen vår. Som glir over til bilder på netthinnen - ubevisst? Assosiasjoner kanskje?

Dame søker gutt for knulle i kveld

Feminin, erotisk leken, lidenskapelig...og litt ertende...sanselig på mange måter.
Kyss meg langsomt og mykt eller vått og heftig...hvisk meg i øret...

- Livet er i grunnen herlig -


sex med damer på sex treff dating side
I tillegg er jeg glad og optimistisk. Smil og latter sitter løst. Jeg har også evnen til å le av meg selv. Dyrker naturisme i den grad det lar seg gjøre. Henter påfyll innen litteratur, musikk, arkitektur, kunst, film, naturopplevelser. Gode samtaler med venner...

En Dominant Mann som kun med blikket
får tærne til å krølle seg og sommerfuglene i magen til å lette

En Dominant kysser ikke - han kliner
En Dominant elsker ikke - han forsyner seg ¨

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar