tirsdag 17. september 2013

Vil du knulle meg

Jeg søker knull i oslo

Sommerens hete går unektelig over i mørkere kvelder og lavere temperaturer - uten at det går nevneverdig ut over kåtskapen. Jeg har til og med funnet en deilig kropp å dyrke - og bli dyrket av, noen timer i ny og ne - og det er flere jeg snuser på (hvem har sagt at én er det mest fornuftige tallet?) Kanskje har du det også sånn, mellom alle store og små forpliktelser? Streit, heftig fløyelssex er vel en god betegnelse på det jeg søker; er du glad i å slikke har du meg i din hule hånd - og du skal ikke mangle gjenytelser heller;-)
Flere min nakne bilder på min erotisk kontaktannonser profil: www.uforpliktendedating.com/members/1096113020/ 

Jeg har vært her inne av og på og vet hva disse møtene kan innebære. Har hatt flere fine tangeringer; men også kysset noen frosker. Slik er det sikkert med deg også? Derfor sier jeg det som det er:
Jeg ønsker meg: Noenlunde samme alder, singel (jeg vil ikke være med på å lure noen), mye humor er aldri galt, varme og lite selvhøytidelighet funker best. Er du akademiker har det også vist seg å være et godt utgangspunkt.


Jeg elsker kuk

Hva vil du ha da? Og hvem er du?
:-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar