tirsdag 1. oktober 2013

Sex med eldre damer

Single damer har erotiske drømmer

Eldre damer søker kuk

Lykke kan også være å få en liten, gul konvolutt med et innhold som gjør at jeg blir begeistret og glad!
Dette innholdet kan være så mangt, fra en hyggelig tilbakemelding på profilen min til en virkelig kreativ kreasjon!
Selv om det er langt mellom hver og de er like forskjellige som snøfnugg, har de likevel ganske mange likhetstrekk, de fleste inneholder for eksempel flere enn tre ord. De inneholder sjeldent ordene knulle, nå, grovt utstyr eller hotellrom ....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ferdig med gråtonene og er åpen for andre litterære forslag, i mellomtiden får jeg lese noe historisk ;))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Drømmer meg helt bort..... Sterke armer som holder meg fast....Grådig munn som ikke kan få nok.....Blindfold? Håndjern?..... Tør jeg?...

Savner lidenskap, rå lyst, følelsen av å bli begjært.....

Eldre damer yngre menn

Sex med eldre damer - Beste Knull

 *************************************************************

Knull, kåt dame søker

Ting jeg liker;

....ømhet...varsomhet...elskov....kyss....lidenskap..

....knull...hardt..fort....rått....lidenskap..

...kvinner, deilig sensuelle

..menn, himmelsk harde

...par, paradis i sengen

*************************************************************

Kvinne søker elsker

UNG NOK ♥
Ung nok til å ha masse følelser. For gammel til å leke med dem.
Ung nok til å prøve noe nytt. For gammel til å måtte like alt sammen.
Ung nok til å ha troen på folk. Gammel nok til å vite at ikke alle mennesker er gode.
Ung nok til å kunne le av meg selv. Gammel nok til å unngå å håne andre.
Ung nok til å kunne delta i en diskusjon. Gammel nok til å innse når jeg har tatt feil.
Ung nok til å tåle et nederlag. Gammel nok til å være rustet for flere.
Ung nok til å tenke framover. Gammel nok til å forstå at noen tog har gått.
Ung nok til å være spent på framtiden. Gammel nok til å huske fortiden.
Ung nok til å elske. For gammel til å bære med meg hat.
Ung nok til å vise omtanke. Gammel nok til å ikke forvente noe tilbake..
Ung nok til å ønske meg nye bekjentskaper. Gammel nok til å velge mine egne venner..... ♥

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~

Dette er min manns og mitt lille eventyr. Det er gammelt og har ikke blitt oppdatert på en god stund, men er heller ikke helt lagt på hylla. Jeg lar det stå her for min egen del, som en påminnelse og som spennende og gode minner ;)

28/9-09

Da var det gjort!
Vårt første møte med "la det swinge, la det rock`n` roll" var veldig spennende, opphissende og en smule nervepirrende :0)

Men gjett om vi kommer til å prøve oss igjen!
Hmmmm.....*drømmer*....

6/12-09

Da har jeg fått prøvd meg "alene" på swingers også :0)
Men tror jammen jeg må bli litt mere "ta det jeg vil ha" og litt mindre forsiktig og sjenert .....

11/4-10
Sent men godt...! Vi har endelig fått vært på CS igjen :0)
Håper vi klarer å få til en tur til før sommerferien!

Sextreff Norge

Eldre dame søker yngre menn

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Og til dere som har fortsatt å lese på profilen min;

Jeg har vært på CC, av og på, i noen år nå og har gjennom den tiden blitt knyttet til noen mennesker.

Noen bare som kjære venner, mens andre har jeg hatt gleden av å kunne ha seksuelt forhold til. Noe som har beriket både meg som person og på veldig mange måter mannen min også ;)

Men jeg forsiktig og har mine restriksjoner.
Dessuten har jeg familie, det er jobb og skole og middag og lekser og husarbeid, rett og slett hverdager.

Så det er veldig deilig å kunne drømme seg bort her inne iblant og la det bli med det.
Men ingen regel uten unntak derfor; en veldig (veldig, veldig, veldig) sjelden gang, så treffer jeg på mennesker som jeg ikke vil gi slipp på.
Og da, da hender det at vi møtes ;)

Ønsker dere en flott dag! sextreff norge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar