tirsdag 10. september 2013

Kåt dame vill Knulle i kveld

Kvinne søker mann for sex i kveld

Først og fremst; tøsen er for tiden i dvale, og når hun våkner opp igjen er det menn en del eldre enn meg som gir tenning. Jeg blir så glad om dere tar dere tid til å lese hele profilen min, ikke så mye som skal til for å glede meg. Flere min knulle bilder på min sex kontakt annonser profil: www.uforpliktendedating.com/members/1096113020/ 



Lever i ett A4 forhold, og kommer til å fortsette med det. Ønsker da også eventuelt kontakt med menn i samme situasjon.

Savner det litt "kinky" innen sexens verden. Men hva er egentlig "kinky"? Det som er normalt for meg, er kanskje kinky for deg, eller motsatt. Alle har vi ulike preferanser. Uansett, vaniljesex, kos og hygge får jeg hjemme, så det er ikke det jeg savner.

Jeg bryr meg nada om hvor flott jobb dere har, hvor ordnet økonomien deres er, jeg er hverken ute etter jobben deres eller pengene deres:-) Jeg lar meg heller ikke påvirke av andres oppfatninger av personer her, jeg stiller med blanke ark.

Norsk knulling på sex dating side i Norge

Mens æ vente på at prinsen min skal komme på den jævla skillpadda så tenke æ at æ skal iallefall ha det gøy i mellomtia :)

E ikkje ute etter all føleriet og forpliktelsan, men noen som kan gi mæ tenning og spenning. Åpen før mye og mang(e)t, men kjøre ikkje solo med noen som dele seng med andre.
Par med erfaring e hjertelig velkommen tel å ta kontakt :)
Og e du/dokker god vænn med barbersaker så blir verden en mye deiligere plass alle ;)

Min knulle fitte ønsker stor penis

Og en god regel e: Har du ikkje nakka fornuftig å si, ikkje si det ;)
Det e ikkje det at æ ikkje trur dæ når du sir at du har verdens deiligste kropp og en pikk som kan trylle, men æ e ikkje noe madrass som e klar på 5 min :)
Som den evige optimisten æ e håpe æ på at det finnes noen her inne som vet å tilfredsstille mæ mentalt også ;)

Og gutta; HUSK AT DOKKER MÅ BEISE SJARKEN ELLER SÅ SØKK HAN ;)

2 kommentarer: