tirsdag 24. september 2013

Eldre kvinner søker yngre menn

Eldre dame søker yngre menn

Sjarmerende, lidenskapelig, og nytende det er meg.
Oppegående, ressurssterk reflektert og allsidig i tillegg..
Arbeidssom, sporty, sta, hengiven og kjærlig

Det sies også
- at jeg er sexy, deilig og en smule frekk...
Flere min sexye bilder på min sex annonser profil: www.uforpliktendedating.com/members/1096113020/ 


Selvstendig og selvgående. Hus, bil, god jobb, god lønn, store barn.
Presentabel i de fleste sammenhenger, ter meg og kler meg.

Selektiv...

Liker:
sterke menn, sterke hender og trygge favner
energi, positivitet og raushet
hud, lepper, og hender som stryker meg i søvne
søte tomater, oliven, hvitløk og rødvin
glimt i øyet,lystne bestemte blikk, virilitet, mannlighet
bade i sjøen, fiske, tenne bål, sove tett
Musikk,latter, utstråling, kunnskap, talent..
Meninger og engasjement
Ærlighet

Og hva søker jeg?

Har vinglet litt rundt her inne og ikke blitt helt enig med meg selv.
Søker nok partner/kjæreste.. på sikt. Men ikke helt ennå.
Søker likevel noe som kan bli til mer enn et engangstilfelle.
Hyggelig selskap, god sex, men der man også kan gjøre andre ting enn å ligge i sengen;-). Reise, gå på byen, gå i fjellet, kose seg.

Damer søker sex på norsk beste dating side


Søker EN mann, og helst en fri sådan. Og hvis din definisjon av åpent forhold er hemmelighold og diskresjon for enhver pris, så er du ikke den rette.
Du er kanskje litt i samme situasjon som meg. Med jobb og et liv som krever sitt, men som likevel kunne tenke seg hyggelig avkobling innimellom.
Reiser gjerne, ser ikke på avtand som noe uoverkommelig problem, tenker at både Oslo, Bergen og Trondheim er innen rekkevidde. Men du må jo selvsagt være enig:-)
Vil heller ha komprimert kvalitet når det passer for begge, enn noe som bare er sånn passe hver helg.

Voksne damer søker yngre menn på sex annonser

Setter pris på litt sjarme, litt stil, og litt intelligens:-)

Er verken prippen, ei heller har jeg så mange tabuer, åpen for det meste i rett selskap.
Setter likevel pris på noe annet i første melding, enn spørsmål om jeg er lysten, at du har lyst å slikke meg både her og der, eller om jeg tror jeg klarer å ta deg bak...

Og for å avslutte elimineringen, så kan jeg vel også si at om du føler du har kastet bort tiden hvis du inviterer til date, og det ikke ender i sengen?.. Ja, så trenger du vel heller ikke kaste bort tiden på å sende melding;-)

Nå har kanskje de fleste her inne alt hoppet av, men hvis ikke, så befinner det seg faktisk en bra dame bak denne profilen.
Mulig jeg høres streng ut etter hva jeg har skrevet, men det er jeg slett ikke:-)

Har bare funnet ut at det ikke er vits i å bruke tiden på noe jeg egentlig ikke ønsker, selv om det er aldri så hyggelig at innboksen er full av meldinger:)

Bra dame, søker bra mann, rett og slett.

Har bilder i PG, og svarer alltid på meldinger:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar