torsdag 7. november 2013

Stor kuk knull meg

Jeg er interessert i unge menn som liker eldre damer

JER ER en singel kvinne som bor sentralt i Oslo, Er velutdannet og har en god jobb. Livet er på stell. Er leken og nysgjerrig. Trives godt med livet mitt og tilværelsen. Men savner noe... Intimitet, sex, noen å leke med... Ønsker å treffe en voksen mann. For treff/date, forhåpentligvis noe som kan utvikles og vare. Eller bare litt krydder i hverdagen

knulle bilder


Flere knule bilder med meg på sex annonser profil - www.uforpliktendedating.com/members/1096113020/

Jeg søker menn med stor kuk

SØKER noen som vil ha het elskov og ikke bare knulling. Som skjønner at teknikk og stillinger ikke er alt, men at det betyr noe hvordan du tar på noen, kysser noen, ser på noen og hva du kan oppnå ved å skape den rette stemningen. Når det er sagt, jeg elsker å bli knullet hardt... ;-) Så vet du det! Kult om du har litt frekk fantasi også.. I tillegg synes jeg at tanken om 3kant (to menn med meg i fokus) er spennende.

Jeg knuller med høye menn

TENNER PÅ høye menn som har litt kropp (er høy, trent og er større enn meg) Selv er jeg 170 høy med kvinnelige former og du må være en mann som setter pris på femininitet. Vet at jeg trives best med en mann som er høyere enn meg og som er maskulin. Sånn er min smak... Det får meg til å føle meg kvinnelig og feminin. Og ikke minst sexy. Sexy is what sexy does! Og hvis jeg kan være så heldig å treffe en mann som med sitt nærvær får meg til å føle meg sexy... Da blir jeg glad :-) og det blir sikkert du også! ;-) Tilstand smitter vet du :-) Både humor, kommunikasjon og lidenskap er viktig for meg. Å kunne le sammen (gjerne av litt ironisk/sarkastisk type humor) og deretter kysse til man blir mo i knærne... Der har du litt av "oppskriften" for hvordan jeg funker :-)


Knulle i kveld - Jeg elsker oral - suge kuk

Jeg leter ikke etter brevvenner her. Og jeg har ikke Skype. Liker vi hverandre og er nysgjerrige etter et par meldinger så treffes vi heller og ser om vi liker hverandre ansikt til ansikt også.

Jeg er  INTERESSERT i par, kvinner eller unge gutter som liker "eldre" damer. Jeg ønsker knulle i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar