søndag 3. november 2013

knulle damer har sexy rumpe

Vil du knulle meg?

Jeg er ingen sylfide. Like greit å legge kortene på bordet med det samme. Jeg er rund i kantene, med noen ekstra kosekilo relativt godt plassert. Liker du ikke litt kjøtt på beina, så er ikke jeg dama for deg. Jeg har former, og trives med det.

Jeg er gift med en fantastisk mann, som gir meg den friheten jeg ønsker og trenger for å trives. Han er godt utstyrt og kjempeflink med hender og tunge, så jeg er litt bortskjemt..... Jeg er her fordi jeg liker variasjon, og fordi jeg er mer sulten enn det han er... Vi leker oss med andre enten sammen eller hver for oss... begge deler er vi helt åpne om. Flere min knulle bilder på min sex annonse side - www.uforpliktendedating.com/members/1096113020/

Jeg liker Bondage, BDSM og sex i rumpa


Jeg er en rimelig oppegående dame med bein i nesen og egne meninger. Jeg er her først og fremst for å finne meg et nytt leketøy... En fast elsker som bor i mitt nærområde.
Det betyr ikke at jeg ikke kan like å mase med folk ... Send meg gjerne en liten lyd... Jeg ser etter en fast elsker, men prater gjerne med mennesker som ikke er potensielle elskere også... Liker mennesker jeg... :-)

Har konkludert med at :
1. Sexy kropp er digg.
2. Bondage er gøy.
3. Jeg liker å ta bilder
.... se i galleriet for resultatet... Jeg liker å ta bilder, så om du føler du passer inn så ta kontakt da vel... :-) Deilige mannekropper eller damekropper er digg å ta bilde av uten tau innvolvert også.... Jeg elsker å ta sensuelle og sxy bilder av kropp..

BDSM kontakt på sex annonser

Jeg tenner på trente menn som tar vare på seg .... Jeg kan gjerne prate med oppegående mennesker som ikke har 100% drømmekroppen jeg kan sjarmeres i senk av en MANN som vet å sjarmere også. Kropp er ikke alt.. selvom det betyr en del..

En ting til som er esensielt, er at jeg tar ikke med meg leketøy hjem... derfor må vi møtes hos deg for gøy... Jeg er spontan og håper å finne en elsker som er like spontan. Det vil si at det må kunne være mulig for meg å ringe når jeg har tid komme på kort varsel .... leke i en time eller seks og stikke igjen.

1 kommentar: