lørdag 27. desember 2014

Dame søker mann på uforpliktende norske datingsider

Nakne kvinner søker menn

Hei til deg, jeg blir "borte" fra cc en tid fremover. Stikker nok innom for en liten hilsen, men ikke aktiv på en stund. Kose deg utover høsten :)
Flere bilder med meg på min uforpliktende datingside profil: www.uforpliktendedating.com/members/1096113020/

Single jenter søker uforpliktende sextreff

Hei til deg :) Hyggelig at du stikker innom. Kan nok ikke klare svare på alle meldinger, men er du rel. høy, seriøs, diskré og frisert, hvet både hva du vil og hva som trengs, utholdende, hygienisk og sykdomsfri så er du nok i kategori for svar :) Mye på en gang? Ønsker bekjentskap som gir noe og da må kjemien stemme, enig? Er heller ikke ute etter forhold utover cc's intensjoner, men gjerne for treff som kan gi grunnlag for flere :)
Å være realistisk og ta et møte på en voksen og seriøs måte er et must.
Jeg chatter gjerne uten avtale for treff, men tiden skal jo også brukes konstruktivt

Beste datingside for meg UforpliktendeDating.com

Ha en hyggelig dag ned masse fun :)

Så skriv gjerne, men kan gå noe tid før du får svar....

4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. vil gjerne ha sex med deg... hoss deg på gjøvik? snap xantonxulf har du ikke snap så har jeg nummer

    SvarSlett
  3. Har prøvd flere metoder for å få sex. Jeg digger sex og er alltid kåt som en kanin, men får meg aldri noe på byen! Hadde damene der ute bare visst hvilket sexløve jeg er så hadde de løpt etter meg og slått om å bli med meg hjem, det er jeg overbevist om. Likevel går det aldri mer enn en uke mellom hvert ligg etter jeg meldte meg inn på fastfoxx.com. Makan! Kåtere jenter enn det der skal man lete lenge etter! haha! Groveste chatten jeg har vært borti noensinne, men den er tydeligvis populær. Trenger aldri mer å gå rundt grøten for å få pupp!

    SvarSlett
  4. er enkemann 74 år i god form Onsker en helt frigjort sexuel dame som i fremtiden kan bli min samboer. Liker å reise og spise god mat med noe godt i glasset. veier 93 kg Bor per tiden på ED i Sverige 6 mil fra Halden.Liker nakenhet.Har levet et frigjort liv i mange og det fungerte.Kan fortelle mer om vi treffes hls Leffy

    SvarSlett