torsdag 18. september 2014

Kåte jenter søker uforpliktende sex på dating

Kåt dame søker uforpliktende sex

Litt usikker på hvordan jeg skal formulere det jeg vil si i denne profilen uten å virke desperat eller patetisk, håper jeg ikke er noen av delene. :-)

Som profilen tilsier, er jeg skilt og det etter å ha giftet meg uten å ha følelser for mannen. Lang historie, men å sette grenser og finne ut hvem jeg er, hva jeg vil og vil ha, har vært en lang prosess og sikkert ikke fullendt.
Flere knulle bilder med meg på min uforpliktende dating profil - www.uforpliktendedating.com/members/1096113020/


Det jeg savner, selv om jeg har begrenset fritid, er den ene som kan bli glad i meg, og som jeg kan bli glad i. En mann som er trygg på seg selv (viktig), er seksuelt dominant (også viktig), har orden på livet men som savner noen å forsvinne inn i en egen verden med.

Det jeg ønsker mest av alt er en mann som jeg kan oppleve noe intenst med -både følelsesmessig og seksuelt. Jeg er altså ikke ute etter one night stand eller tomme seksuelle forbindelser hvor kjappe "tøm og røm" er målet. Du må være åpen for å forelske deg, for sex uten følelser virker meningsløst for meg. Med den rette, blir det seksuelle tilført en ekstra dimensjon; smelte sammen med en man er fascinert av, betatt av, forelsket i og ønsker å fordype seg i, vite stadig mer om. Det kan være det beste i verden.

Norske kåte jenter ønsker pikk

Tenk å ha noen som lengter etter bare deg, lengter etter å lese noen ord fra deg, høre stemmen din, se deg, berøre deg og bli ett med deg mens begge blir varme, våte, svette, stønnende, lykkelige. Åpne døren og kjenne at du vil ha den andre med en gang. Kysse intenst,rive av klær, trenge inn og glemme hele verden utenfor. For denne kvelden er det bare oss to, der og da, den kvelden, de dyrebare timene, er det bare oss og følelsen av å nyte, berøre, leve istedet for å eksistere....Er det ikke det så mange drømmer om, men få får oppleve? Jeg vil i alle fall prøve....

Det er så mange overfladiske forbindelser der ute, hvor man må spille en rolle, en rolle hvor alt er i orden, hvor alt er bra hele tiden, hvor klisjeer om været, det gode måltid, korte kommentarer om nyhetene dominerer....Hva om det er mulig å møte en man kan snakke åpent med om de tingene man virkelig, innerst inne, ønsker å snakke om - hvordan man egentlig har det, drømmene man hadde, drømmene man fremdeles har, kjenne at hjertet banker litt ekstra fort når man er sammen med den andre. Befrielsen og lettelsen som strømmer gjennom deg når du føler at med denne personen kan du være deg selv, og til tross for det så vil denne andre ha deg, mer av deg, hele deg, kropp og sjel.....

Deilige kåte damer søker uforpliktende date i kveld

Om du er useriøs, har helt andre ønsker enn meg, så vil jeg oppdage dette -jeg er en veldig god menneskekjenner. Er ikke interessert i dere som beskriver dere som gutter, eller menn som er for gamle for meg.

For å beskrive meg selv så er jeg nok litt over gjennomsnittet når det gjelder utseende, intelligent, melankolsk, ulykkelig, drømmende, tidvis dramatisk - men stort sett ganske så "low maintenance". :-)

7 kommentarer:

  1. Mail Meg.c.gjerpe1978@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Høres flott ut. Jeg er 74 år og bra form.Likte alt du skrev for det slik vi ønsker livet. Jeg er enkemann.Står ikke alderen din.Jeg bor på ED i Sverige 6 mil fra Halden. Ha en god natt. HlsLeffi.

      Slett
  2. Mail Meg.c.gjerpe1978@gmail.com

    SvarSlett
    Svar
    1. LEFFY
      Liker et helt frigjort sexuelt liv

      Slett
  3. Mail meg tommyholtmoen7@gmail.com

    SvarSlett
  4. Hei, den beste siden for å finne sexpartnere er Fastfoxx.com. Har ikke sjans på damer på byen, og tro meg, jeg har vært på byen maaange ganger og brukt tusenlapp på tusenlapp på byen uten å få meg noe som helst. Men etter å ha vært registrert i bare en halvannen måned, har jeg allerede kommet i buksen på mer enn 1 dame!

    SvarSlett
  5. My name is Sonja McDonell, 23, Stewardess Swiss Airlines with 13 oversea towns. I am very tender with many fantasies, also in my wonderful work. Wow, such a wonderful ass for my tongue! I want you in my vacations & I do with you, whatever you want.
    sonjamcdonell@yahoo.com

    SvarSlett