fredag 9. august 2013

Naken kvinne søker mann for knulle i kveld - Mamma knuller

Kåt naken kvinne søker knulle venn

Heisann alle gutter:-)
Jeg er en "ung" dame med godt humør og lysten på rett plass!
Jeg er single alenemor, og trives best med det!!!

Er altså ikke på jakt etter forhold, du derimot kan gjerne være i ett og trives der men savner en å dele det lille ekstra med. (du kan være single også, men forhold er utelukket)
Flere min knulle bilder på min sex dating profil: www.uforpliktendedating.com/members/1096113020/

Mamma knuller

Jeg er på jakt etter deg som elsker damer som virkelig blir våt (jeg blir),
og du må like analsex da det er noe jeg virkelig lyster på om dagen!!


Renslighet og 150% diskresjon kreves og forventes!!
Sykdomsfritt er selvfølge!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar