tirsdag 25. juni 2013

Nakene damer i Norge søker menn

Søker sextreff i Oslo

Søker en kosevenn, men også en å dra på tur sammen med eller ta et restaurantbesøk med o.l. søker bare ikke kjæreste. fřrst og fremst er det nok nærhet jeg savner. utforskning, kos og deilig sex.
søker ikke deg under 20 år. søker ikke par, søker heller ikke deg som kun kikker her inne og ikke tar deg tid til å fylle ut egen profil engang. er ikke intr i kun chat. søker heller ikke deg som røyker. ja, som du ser er jeg kravstor, men kos skal være kos og jeg vet hvem jeg trives best med. skriver du bare hei så svarer jeg heller ikke. få meg interessert om du ønsker svar. nb! jeg er endel i oslo så du må gjerne være derfra. Flere min naken bilder... http://uforpliktendedating.com/members/1096113020/

Naken dame fra Oslo

du bør også være erfaren og av den dominante typen, like å leke med diverse utstyr og vćre åpen for det meste...dette er ikke et must, jeg får deg dit jeg vil uansett ;) 

jeg er trygg på meg selv både i det private og offentlig rom, masse humor og istand til å føre en samtale med de aller fleste:) kontakt annonser

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar