søndag 8. desember 2013

Sexy dame uten klær SØKER sex

Min fantasier, sex i rumpa med 2 norske menn

ER ER en singel kvinne som bor sentralt i Oslo, Er velutdannet og har en god jobb. Livet er på stell. Er leken og nysgjerrig. Trives godt med livet mitt og tilværelsen. Men savner noe... Intimitet, sex, noen å leke med... Ønsker å treffe en voksen norsk mann som er både velutstyrt, erfaren, oppegående, høflig og selvsikker. Søker treff/date, forhåpentligvis noe som kan utvikles og vare. Eller bare litt krydder i hverdagen

Jeg elsker dildo i rumpa

Flere min sexy bilder på sexannonse profil - www.uforpliktendedating.com/members/1096113020/

Fint om du BOR I OSLO og at vi kan møtes hos deg. Jeg tar ikke med fremmede menn hjem. Det handler om at jeg ikke vil bli tatt på fersken av mine store tenåringer. Så derfor søker jeg primært menn i Oslo, eller kort distanse ut i Akershus. En kjemisjekk på en bar eller cafe er obligatorisk. Så ser vi hva som skjer etterpå ;-)

Søker sextreff i Norge

SØKER noen som vil ha het elskov og ikke bare knulling. Som skjønner at teknikk og stillinger ikke er alt, men at det betyr noe hvordan du tar på noen, kysser noen, ser på noen og hva du kan oppnå ved å skape den rette stemningen. Når det er sagt, jeg elsker å bli knullet hardt... ;-) Så vet du det! Kult om du har litt frekk fantasi også... Jeg har ingen fetisjer, liker alt som kan beskrrives som 'normal' sex. Men det er klart at vi skal utforske og jeg liker å prøve nye ting. I den forbindelse kan det jo nevnes at jeg har lyst på 3kant med to menn hvor jeg såklart er i sentrum ;-)

Prøve sex på kontaktannonse


TENNER PÅ høye menn som har litt kropp (er høy, trent og er større enn meg) Selv er jeg 170 høy med kvinnelige former og du må være en mann som setter pris på femininitet. Vet at jeg trives best med en mann som er høyere enn meg og som er maskulin. Sånn er min smak... Og hvis jeg kan være så heldig å treffe en mann som med sitt nærvær får meg til å føle meg sexy... Da blir jeg glad :-) og det blir sikkert du også! ;-) Tilstand smitter vet du :-)

søker sexkontakter på sexannonser

Både humor, kommunikasjon og lidenskap er viktig for meg. Å kunne le sammen (gjerne av litt ironisk/sarkastisk type humor) og deretter kysse til man blir mo i knærne... Der har du litt av "oppskriften" for hvordan jeg funker :-)

gift kvinne søker elsker

Jeg er IKKE INTERESSERT i par, kvinner eller unge gutter som liker "eldre" damer. Er heller ikke ute etter menn som vil dominere meg eller menn som vil være min slave. Jeg har full respekt for andres ønsker og behov - og forventer at andre også respekterer hva jeg søker sex. Jeg er voksen og vet hva jeg selv liker og hva jeg ønsker å utforske.
Respekter derfor også at jeg ikke orker å gå inn i diskusjoner om hvorfor jeg ikke vil bli kjent med noen (det gjelder både alder, fetisjer og geografi) Det blir bare kleint og litt irriterende... :-)

1 kommentar: