torsdag 5. desember 2013

Sextreff på kontaktannonse

Søker sex med stor kuk :-)

Jeg er ei jordnær dame med masse humor , glimt i øyet , ungdommelig blir ofte tatt for å være noen år yngre enn jeg er og har heller ikke skremt noen med utseende mitt .. Ennå da vel å merke ... Er med på mye og har masse å gi den "rette".
Flere bilder med min sexy rumpe på kontaktannonse side - www.uforpliktendedating.com/members/1096113020/
Burde vel også legge til at menn over 40 ikke interesserer meg .
Ønsker kun sextreff med single menn .

Hva er det verd å strekke seg etter? Er det man vil gripe med hånden, blikket eller
tankene?

Søker sexkontakter

Er det slik:
Hånden strekker seg etter mannen.......
Blikket søker sexkontakter, en invitasjon, estetikk......
Tankene vil ha mening, tenning, spenning.....
Lidenskap skal være ekte, ømt, varmt, rått, gjensidig.....

Sextreff i norge

Mange tanker og mange ønsker, men overhode ikke uoppnåelige. Likevel vil jeg at de som tar kontakt har så stor selvinnsikt at de vet de har kvaliteter det er verd å strekke seg etter..... Rene sextreff er ikke det jeg søker, så hopp over meg dere som kun søker det....vil tro mitt negslagsfelt ble mye mindre av dette, men det kan jeg fint leve med......

2 kommentarer: